CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

BU BLOG EVLİLİK GİBİ KUTSAL BİR YOLA İLK ADIMLARINI ATMAK ÜZERE OLAN ÇİFTLERE BİLGİ VERMEK VE DEĞİŞİK FİKİRLER SUNARAK EVLİLİKLERİNE GİDEN YOLDA ONLARA YARDIMCI OLMAK AMACIYLA KURULMUŞTUR...MUTLULUKLAR...

11 Haziran 2009 Perşembe

Demirdökümden yaz kampanyası

Demirdöküm A serisi klimaları kapsayan kampanyası, kredi kartına peşin fiyatına 12 taksit avantajı sunuyor...

Demirdöküm A serisi klimaları kapsayan kampanyası, kredi kartına peşin fiyatına 12 taksit avantajı sunuyor.

DemirDöküm 2008 yılında hizmete açtığı 10 bin metrekare alana kurulu klima fabrikasıyla, güçlü marka imajı ve güçlü yetkili satıcı - servis ağı ile sektörünün lider markalarından biri haline geldi.

DemirDöküm, klima üretim gamında diğer firmalardan farklı olarak, sadece A sınıfı split klimaları bulunduruyor. Değişen konfor ihtiyacı ve müşteri beklentilerini göz önünde bulunduran DemirDöküm, duvar tipi split klimalara ek olarak, salon, yer-tavan, kaset, gizli tavan tipi ve kanallı split klimalarla sektörde yerini aldı.
Soğutma ve ısıtma kapasitesi 9.000 Btu/h – 24.000 Btu/h aralığında olmak üzere 4 ayrı modelde üretilen DemirDöküm A Serisi duvar tipi split klimalar: gerek soğutma gerekse ısıtma konumunda A enerji performansı ile çalışıyor. Böylece, ortam havası etkili bir şekilde iklimlendirilirken enerji sarfiyatı minimumda kalıyor.

3 yıl garantili
A Serisi duvar tipi split klimalar “Jet Cool” özelliği sayesinde ortam sıcaklığının kısa bir sürede istenilen konfor şartlarına ulaşmasını sağlıyor. Cold Catalytic Filtre sayesinde kötü kokular önlenerek ortamda temiz ve ferah bir hava sağlanır.

Isıtma-soğutma sektöründe 55 yıllık bir bilgi ve deneyime sahip olan DemirDöküm, tüketici beklentilerine en iyi şekilde cevap vermek için geniş ürün gamıyla, yurt genelinde 227 adet yetkili satıcı, 2 bin adet satış noktası ve 330 adet yetkili servis ağı ile tüm ürünlerine 3 yıl garanti veriyor.

Klima seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
Değişen iklim koşulları, artan konfor talebi ve müşteri beklentilerine paralel olarak klima sistemleri her geçen gün daha yaygın bir kullanım alanı buluyor. Bir ortamda konfor şartlarının uygun şekilde sağlanabilmesi için o ortamı iklimlendirecek cihazların doğru olarak seçilmesi çok önemlidir. Doğru cihazların seçilebilmesi için öncelikle ihtiyaçların ve mevcut ortamın net olarak analiz edilmesi gerekiyor. Klima seçiminde dikkat edilmesi gereken temel noktalar şunlardır:

Doğru Keşif - Montaj Hizmeti ve Bakım: Yanlış yere monte edilmiş veya kapasitesi gereğinden büyük seçilmiş bir klima fazladan enerji sarfiyatına yol açarken gereğinden daha küçük seçilen bir klima ise kapasite yetersizliğinden dolayı beklenen verimin alınamamasına sebep olur. Bu nedenle ön keşfin ve montaj hizmetinin, konusunda uzman bir yetkili servis tarafından yapılması çok önemlidir.

Ürünün Bakımı: Klimaların yıllık bakımlarının uzman yetkili servislere periyodik olarak (yılda bir kez) yaptırılması gerekmektedir. Düzenli olarak bakımı yapılan bir klimanın hem çalışma performansı artar hem de daha az enerji harcar. Ayrıca, klimalarda kullanılan filtrelerin düzenli bir şekilde temizlenmesiyle mikrop, bakteri gibi zararlı mikroorganizmalar ve toz partiküllerinin ortama yayılmasını engellenebilir. Böylece iklimlendirilen havanın kalitesi artar, sağlıklı ve konforlu bir yaşam alanı sağlanmış olur.

Enerji Tasarrufu: Çeşitli yasal düzenlemelere rağmen piyasada halen E veya F sınıfı gibi düşük verimli cihazlar bulunmaktadır. Klima alırken düşük enerji sarf eden yüksek verimli A enerji sınıfı ürünlerin tercih edilmelidir.

Klimanın Doğru Şekilde Kullanımı: İnsan sağlığı açısından en uygun iklim koşulları, ortamın 20 – 27 0C sıcaklık ve % 40 – % 60 nem oranında tutulması ile sağlanır. Tüketicilerin bu konfor parametrelerini tercih etmeleri ürünlerinden maksimum verimi elde ederken enerji tüketimini artırmaktadır.

Satış Sonrası Hizmetler: Bir klimanın ekonomik ömrü yaklaşık 10 yıldır. Klima satın alırken dikkat edilmesi gereken en önemli hususlardan biri de markanın satış sonrası hizmetlerindeki uzmanlığı ve güvenilirliliğidir. Ürünü tüketiciye ulaştıran firma; müşteri odaklı çalışmayı ilke edinmiş, tüketiciyi hem satış öncesi hem de satış sonrası bilgilendirebilen, ürünün arızalanması durumunda acil müdahale edebilecek yaygın servis ağına sahip, ürüne 10 yıl yedek parça temin garantisi verebilen, yerli üretimin verdiği avantajla ekonomik yedek parça fiyatları sunabilen bir firma olmalıdır.

0 yorum:

Google